DUK

Kodėl jūsų auskarai tokie pigūs

Heliksas.lt nereikia didelių sandeliavimo plotų bei pardavėjų, tad galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas. Be to, prekiaudami internete, galime pasiūlyti konkurencinga kaina.

Ar Heliksas.lt tikrai prekės kokybiškos?

Taip, visi auskarai prieš parduodant yra kruopščiai patikrinami. Mes perkame tik iš patikimų tiekėjų, kurie gali patvirtinti auskarų metalų sudetį

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu info@heliksas.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Ar galiu derėtis dėl kainos?

Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti vieną  iš geriausių kainų Lietuvoje. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite El.paštu info@heliksas.lt mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Kur Heliksas.lt pristato prekes?

Heliksas.lt pristato prekes visoje Lietuvoje, bei europos sąjungos šalyse.

Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei nurodyta Heliksas.lt

Prekės pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Prekės pristatymo paskubinti negalime. Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiau jei sumokėsite už prekę el.bankininkyste. Dažniausiai prekę gausite tą pačia dieną, jei gyvenate Vilniuje. 

Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Ne, šios paslaugos laikinai neteikiame, bet galimos išimtys, tokiu atvėjų susisiekite el.paštu info@heliksas.lt

Ar galiu prekes atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose?

Taip, jei pristatymo būda pasirinkote LP EXPRESS

Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose?

Taip, jei pristatymo būda pasirinkote Omniva

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip. Tiesiog spustelėkite varnelę „Siųsti kitu adresu“ pasirinkite pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantija.

Norime tapti partneriais

Prašome susisiekti el.paštu info@heliksas.lt

Ar Jūsų auskarai turi garantiją?

Visi Heliksas.lt parduodami auskarai turi garantijas Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia

Kur kreiptis, jei prekė gavau sugadinta?

Prašome susisiekti el.paštu info@heliksas.lt

Ar pakeisite auskarą, jei užsakiau ir jis man netinka?

Jeigu auskaras nėra praradės savo prekines išvaizdos, auskaras bus pakeistas arba sugrąžinti pinigai.

Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą – užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis, bei apmokėjimą. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.

Ką reiškia užsakymo statusas?

  • Pateiktas
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Pradėtas vykdyti
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Ją pradedama pakuoti.
  • Sugeneruotas sekimo kodas
    Jūsų užsakymas netrukus bus pristatytas į paštomatą tolimesniam siuntimui.
  • Įvykdytas
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame paštomate.
  • Atmestas
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, kt.).
  • Grąžintas
    Prekė yra grąžinta.

Ar yra galimybę konsultacija su specialistu?

Taip, mes bendradarbiaujame su viena auskarų verimo meistre, galite pasikonsultuoti paskambinę tel. +370 604 48334 arba el.paštus info@heliksas.lt

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 626 74252 arba el. paštu info@heliksas.lt Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio arba vardo ir pavardės