Heliksas.lt nereikia didelių sandeliavimo plotų bei pardavėjų, tad galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas. Be to, prekiaudami internete, galime pasiūlyti konkurencinga kaina.

Taip, visi auskarai prieš parduodant yra kruopščiai patikrinami. Mes perkame tik iš patikimų tiekėjų, kurie gali patvirtinti auskarų metalų sudetį

Rašykite mums el. laišką adresu info@heliksas.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti vieną  iš geriausių kainų Lietuvoje. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite El.paštu info@heliksas.lt mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Heliksas.lt pristato prekes visoje Lietuvoje, bei europos sąjungos šalyse.

Prekės pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Prekės pristatymo paskubinti negalime. Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiau jei sumokėsite už prekę el.bankininkyste. Dažniausiai prekę gausite tą pačia dieną, jei gyvenate Vilniuje. 

Ne, šios paslaugos laikinai neteikiame, bet galimos išimtys, tokiu atvėjų susisiekite el.paštu info@heliksas.lt

Taip, jei pristatymo būda pasirinkote LP EXPRESS

 

Taip, jei pristatymo būda pasirinkote Omniva

 

Taip. Tiesiog spustelėkite varnelę „Siųsti kitu adresu“ pasirinkite pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

 

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantija.

 

Prašome susisiekti el.paštu info@heliksas.lt

 

Visi Heliksas.lt parduodami auskarai turi garantijas Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia

 

Jeigu auskaras nėra praradės savo prekines išvaizdos, auskaras bus pakeistas arba sugrąžinti pinigai.

 
  • Pateiktas
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Pradėtas vykdyti
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Ją pradedama pakuoti.
  • Sugeneruotas sekimo kodas
    Jūsų užsakymas netrukus bus pristatytas į paštomatą tolimesniam siuntimui.
  • Įvykdytas
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame paštomate.
  • Atmestas
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, kt.).
  • Grąžintas
    Prekė yra grąžinta.

Taip, mes bendradarbiaujame su viena auskarų verimo meistre, galite pasikonsultuoti paskambinę tel. +370 604 48334 arba el.paštus info@heliksas.lt

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 626 74252 arba el. paštu info@heliksas.lt Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio arba vardo ir pavardės